Wednesday, October 16, 2013

Iftar @ The Manhattan Fish Market

Assalamualaikum

Ini cerita Isnin lepas bersamaan dengan 9 Zulhijjah..sehari sebelum Hari Raya Aidil Adha..Both of us puasa sunat..so petang tu masing2 dah sibuk zikir makanan idaman kalbu..penyudah encik suami ambil saya dr office dan zaaasssssss terus ke sini...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 *
*
*
http://4.bp.blogspot.com/_dkAdwDdVf3g/THFHGcqninI/AAAAAAAACXc/bkAU4lMeB7M/s1600/Photo0404.jpg
 Dekat Alamanda je pun..

Kiteorg makan ape??Makan ni haaa..


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 *
*

 

Mak aii..tak padan nge kerempeng...makan kalah gergasi..ni la dia..bulan poser jer sama naik sikap tamak haloba..penyudah dua2 menyandar kekenyangan..mana tak terabis tu..moh ler kiter bawak balik..bagi org lain pulun jugak..ngaaaa...total damage??biarlah rahsia..sementara tuhan bg nikmat makan ni..makan la apa nak makan..hikhikhik..Nama makanan kat atas tu toksah ler tanye saya..yg aku tau mencekik jer..nama blakang kire..



No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik