Saturday, October 26, 2013

Nim's Little Island Cafe

Assalamualaikum

Nim's Little Island Cafe..skrg tempat ni menjadi salah satu tempat makan feveret saya dan encik suami..makanan sedakkk dan portion banyak..sebelum ni dah byk kali kakak saya ajak mai sini..tp asyik la x menjadi nak mai sini..kebetulan weekend malam bawak anak-anak main depan masjid putrajaya..dah puas main..duk berkira-kira nak mencekik kat mana..penyudahnya pi sini..x jauh mana pun dengan rumah mama..dekat sg ramal dalam je..Ni alamatnye..pandai korg la ikhtiar cemana nak sampai sini..gune GPS ke apa ka..

Nim's Little Island Cafe
Jalan Teratai, Kg. Sungai Ramal
43000 Kajang, Selangor



gambar atas ni makanan yg saya order 2nd time mai sini..try nasik goreng paprik lak..sodap jugak..portion pun byk..sayur nge binatang dlm paprik pun byk jugak..burrpppp..alhamdulillah kenyang..

Air idaman qolbu...1st time mai order air soda ceria..sodapp..penyudahnya asal mai sini je asyik la repeat air yg sama..air ais krim soda..ada sirap bandung n eksrim vanilla..sumpah sedap weii..depa x lokek eskrim vanilla..banyak die tambun eskrim dlm gelas tu..(gambo dr pokcik google)


Setakat ni saya dah makan kuew teow kungfu..mmg sodap..portion banyak..cukup rasa..sayur banyak..binatang dlm tu pun banyak..sotong, udang, ayam dan binatang seangkatan dengannya..ngaaaa..Ni gambo kuew teow kungfu encik suami..1st time mai dier balun nasik goreng mende ntah..dek kerana terliur tgh saya makan kuew teow kungfu..2nd time mai sini terus dier order mender alah ni..hihuhiiii...

Sekian review bab makanan kali ni..bersambung di entry yg lain..tata..





No comments:

Post a Comment