Wednesday, April 20, 2016

Amir Ashrof 4th Birthday Bash

Assalamualaikum 

Alhamdulillah...genap sudah usia Amir Ashrof 4 tahun..4 tahun yg penuh dengan pengalaman..suka duka..berjaya saya dan suami tempuhi demi Amir Ashrof..Alhamdullilahh...saya panjatkan kesyukuran kerana Amir Ashrof membesar sihat seperti kanak-kanak lain walaupun ada sedikit kekurangan..Amir Ashrof dah x pakai spek..penglihatan makin bagus..petahh..aktiff...sama mcm kanak-kanak lain yg sesusia dengan dia..Januari lalu saya adakan sedikit jamuan sempena dengan ulangtahun kelahiran Amir Ashrof yg ke-4..Malas nak bersilat kat dapur..maka saya dan suami sepakat adakan majlis tersebut di Arabian House, Seksyen 7 Bandar Baru Bangi..saya cuma jemput adik beradik dan teman rapat saje..maklum la..buat pun kecil-kecilan..


Disebabkan plan last minit..mostly semua org tanak amik tempahan kek dah..hajat di hati nak rainbow kek theme minion..agak terkilan di situ..tp tetiba teringat..adik ipar selalu order kek kat satu kedai kek di Bangi..why not kite cuba kat situ..gigih laa saya call ptg tu tanye..buleh tak nak rainbow kek utk hari ahad..esok nak buat majlis..hari ni baru cari kek..mujur laaa kedai kek ni terima..jap..nak tepek alamat dan phone number kedai kek..

Segar Cake & Bake
Address: No. 8, Jalan 4-11 B, Seksyen 4, Bandar Baru Bangi, Bangi, 43650, Bandar Baru Bangi, Selangor, 43650, Malaysia


Tadaaaa..birthday sangat2 puas ati dengan kek...majlis start after zohor..birthday boy malu2 alah je nak potong kek..kali ni semua ibu yg kena handle from a-z..sbb encik suami kurg sehat..kaki retak..so pergerakkan sedikit terbatas..


Dah muncung pulak..sebenornye birthday boy malu bile semua org fokus kat dia..hahaha..

 

Haaa..gini laa rupe sebenor kek..rainbow sponge cake..mmg terbaik..sedap..gebu gebas..x muak with affordable price...okla...till next entry...daaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment