Tuesday, April 5, 2016

Makan-makan @ Restoran Barra

Assalamualaikum

Kat Bangi ni byk sgt kedai-kedai makan baru..kadang2 tak sempat nak try..selalu beno saya duk tgk adik ipar nge adik laki saya duk beli nan cis..tertanya2 jugak mana laa depa beli nancis ni..sbb sedap dan lembut..tanya punya tanya rupanya depa beli kat sini..Restoran Barra..dari pemerhatian saya..kedai ni kedai mamak..tapi mcm2 menu ade..masakan panas pun ada..ari tu masa mai sini nge anak2 saya try 2 menu je..

 
 Sizzling Yee Mee Chicken

 Nan cheese mozarella

Kesimpulannya...roti nan ciss mmg sodap...lembut..ayam tandori pun sodap senhingga tinggei tulang..sizzling yee mee pun sodappp...yg pasti budak2 suka..rasanya restoran ni ada byk cawangan..korg gugel je laa...kalau dekat bangi kedai makan ni betul2 blkg D'One Steak..dekat Wisma KLIA..okla..selamat mencuba..till next entry..daaaa



No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik