Wednesday, May 18, 2016

Farewell Party for UA

Assalamualaikum

Dah lama x cite pasal geng bas skolah...dulu slalu le jugak naik cite pasal geng bas skolah dlm blog ni..la ni geng bas skolah dah x cukup geng..sbb ape...sorg dah pencen...yg pencen muda lagi yooo..bukan dah tue kerepot..ko ingat org tue je ke buleh pencen..org muda pun buleh pencen yoooo...so sempena nge hari terakhir salah sorg geng bas skolah nak pencen...kiteorg pun pi la makan ramai2 kat IOI Mall..kali ni kite pi makan kat Seoul Garden...ohoiiiii...35 thn hidup..ini 1st time saya jejak kaki kat sini..jakun sungguh weiii..kaakakaka..nak makan apo pun tatau..bantai je laa...memandangkan ni bukan program makan2 mcm slalu buat tu..ini program meraikan org..so idok le saya gigih ambik gambo makanan melainkan ambik gambo org...hahahaha...so layan je la gambo 2 keping ni ye...

 

Org yg diraikan ialah..yg kanan skali tu ye...semoga sukses sokmo kak ummi..jgn lupe kiteorg kat sini tauuu..ada masa roger2 ler...buleh kite kuar minum2..makan2...ngeee..


haa..kan dah kate x de gambo makanan..so tgk je la gambo muke kiteorg ni ye..

till next entry..daaaaaaaaaaa





No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik