Tuesday, June 7, 2016

7 tanda menunjukkan anda gemmmmssss

Assalamualaikum 

 http://www.heartpoint.com/images/diet-w2.jpg

Ari ni nak cite pasal gemsssss...kalo ade yg kecit ati..sori okeh..ni nak kasi tauu...7 tanda-tanda yang menunjukkan korgg gemmmssss

1. Bila ko naik atas penimbang...jarum tu laju je pusing....slalu idok le laju benoo..ni kelajuan dia tu len mcm sket..sblm ni 45kg..ni dengan lajunye ye terus tunjuk 55kg..hahaha

2. Laga peha
Haa...ini lagi satu tanda-tanda...ko sblm ni jalan ok je...tetiba bile berjalan ko rasa peha ko berlaga..haaa...dah start gemmmsss laaa tu..geeemmmsss tu makin bertambah kalo peha ko tu berlaga sampai melecet..kikiki..geeemmmsss yang x dpt dibendung lagi namanye tuu..

3. Ada org tegur ko...selama ni x de org tegur pun penampilan ko..tetibe..org buleh pandang ko atas bawah..pehtu tanye..ko x pakai girdle erk?girdle tu bukan sejenis makanan atau make up ke apo ye nyaaaahh...itu bengkung...kalo nak ikutkan bahasa kasar pertanyaan tu..sebenornye ye nak tanye..kenapa perut ko buncit/boroi..hahahaha

4. Ni lagi satu ayat yg nak menunjukkan ko dah mule gemmmssss...ko dengan yakinnye perasan lawoooo..masuk majlis..berjalan catwalk gitu..skali ada org panggei ko...ehhh...akak ngandung lagi erk?or..org tanye ko..ade isi lagik erk??choiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..time tu ko gelabah ayam..sbbnye obviously org pasan perut ko..

5.  Bila mulut ko tu asik laaa nak kunyahhh...dah mcm kambennn...sket2 ngunyah..makan pun selambak..x kira pagi petang siang malam..ko asik la nak sapedek nasik..haiihhh...konon anak 4 ko ghase dengan penat urus anak tu ko buleh kurus..nan hado nyaaahhh..kalo ko makan mcm org kebulur..kikikiki

6. Bila ko sarung seluar..or kain..ko terpaksa tahan nafas..haaaaa..yg ini mmg hazabedah sgt2..ataupun mungkin ko terpaksa lompat2 nak kasik suar tu masuk jugakkkkk...miahaha

7. Last but not least...muke ko sblm ni cun bujur sirih...tetibe bertuka menjadi bentuk bulat..dan bila ada gambo ko selit kat mana2..ade org komen..awat nampak chubby..or ayat paling best..muke ko bulat laa...choiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tu je kot..tanda2 lain yg ade kat korg..korg bleh add on sendiri...ewahh..mcm kat kfc pizza hut plak..bleh add on add on..hahahhaa...yg ini tanda2 yg ade kat tuan tanah kedaung je...sempena bulan puasa ni..besarlah harapan tuan belog agar perut dapat mengempis dengan jayanya..dan berjaya menyarung kebaya di pagi Syawal nanti..ehh..buleh ke?kla..till next entry..tata


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik