Monday, June 20, 2016

Handbag

Assalamualaikum

Dulu masa sebelum mengandungkan Fawwaz..kegilaan beli handbag penah melanda...dlm tempoh setahun ko buleh beli 2 handbag..



Memula beli handbeg ni..lebey kurang gini laa...malas pulak nak godek gambo dlm ig..yg ni saya beli dr member masa skolah rendah dulu..dia mmg jual designer handbag..ko ckp je brand ape..semua ada..janji ko sediakan pitih je..



 
Pastu buleh pulak aku beli bag ni..hish..ini cap long champ..saya paling suke pakai bag ni..dah le beso...semua mak nenek ko masuk dlm ni...hahahaha..ini saya beli dr sorg budak dr ig...dia pun jual designer handbag jugak...

Setelah 2 thn berpuasa dr membeli handbag..tahun 2016 dia buat lagiiiiiiiiiiiiiiii...tahun ni saje 4 beg haku beli..tssskkk tssskkk tssskkkk


Memula haku beli bag ni...Jelly kelly...kaler navy blue..ini saya order dr sorg budak kat instagram...dia pun juaii designer handbag jugakkk..preorder pun preorder laa..gigih haku menunggu...

 https://cdn.shopify.com/s/files/1/1188/1800/products/Sometime-Niko-Niko-Mini-Emerald-Front-View_grande.jpg?v=1458550052
Beg kedua yg saya rembat..beli dr web sometime..niko-niko mini..yg ini asal kuar je beg baru sold out..by the time ko nak checkout..bayo..dah sold out..yg ini lagi haru..3 bulan haku menunggu mu bagg...dah dpt..puehh hati denn..bukan senang nak dpt weii..yg ni saya beli kaler emerald..

By the time bag yg 1st ko beli tu sampai..ko gatal tgn nak rembat yg ni pulak...still dr personal shopper yg sama..haa..beli beli..jgn tak beli..Jelly Toyboy..ini pun ko kena tunggu..preorder jugak...gigih laa haku tunggu...

Penutup pembelian handbag tahun ni...ari tu masa kuar webb..byk kaler cun2..tp mcm haku kate la...by the time ko submit order..bag dahhhh..kapoooofffff...lesap..semua SOLD OUT...itu pun yg ni ade 4 kaler je kat Fashion Valet...Kaler ni je yg cun kot...so dr ko berputih mata..baik ko rembat...huhuhu

Sekian cerita pasal handbag..pasni mmg kena puasa dr beli handbag..kla..till next entry...babai..


1 comment:

  1. hmm.. boleh caye ke piko-piko tu penutup beli handbag tahun nih??? hahahahahahahaha

    ReplyDelete