Tuesday, July 26, 2016

Amir Ashrof & K.C. Chu 2016

 Assalamualaikum


Dah lama x cerita pasal amir ashrof..amir ashrof skrg dah 4 thn 7 bln..isnin baru ni saya dan encik suami bawa amir ashrof ke sini lagi..just utk cek mata amir ashrof..tatau la nape..tiap kali dtg sini hati saya x keruan..terkenang balik kenangan 4 thn yg lalu..pertama kali saya ke sini waktu amir ashrof berusia 10 bulan..bezanya..saat itu saya terlalu sedih..kali ni insyaAllah ibu lebih kuat Amir Ashrof..demi Amir Ashrof..ibu sanggup buat apa saja..dah 2 tahun mata Amir Ashrof di operasi..cukuplah skali..kalau boleh saya x mahu ulanginya buat kali ke-2..Alhamdullilah selepas operasi mata Amir Ashof bertambah baik..80% lebih baik..apa pun..masih jauh lagi perjalanan kita sayang..banyak lagi benda yg ibu dan ayah perlu lakukakn untuk Amir Ashrof..

Terbaru..kami di ajar cara untuk training mata Ashrof..menurut Ms Chu..Amir Ashrof terlalu kecil utk ikut training yg disediakan di situ..Namun begitu, kami diberi peluang Oktober ini utk mencuba terlebih dahulu..sekiranya Amir Ashrof dpt memberikan kerjasama yg baik..InsyaAllah..kami dpt buat training tu di sini..buat sementara waktu ni..kami cuma membuat apa yg telah di ajar oleh Ms Chu tempoh hari..

Eye patch..ikutkan hati mmg saya tak sampai hati..tapi demi utk kebaikkan Amir Ashrof..kami perlu buat eye patch semula..kali ni bukan sejam..bukan juga 2 jam..tapi sepanjang hari..Ibu harap Amir Ashrof dpt memberikan kerjasama yg baik pada ibu dan ayah..Doc juga ada sebut tentanng operasi buat kali ke-2...luluh rasa hati..tapi dengan baik saya tolak..minta diberi masa..utk kami cuba cara lain dahulu..Apa pun..ibu dan ayah dah ready mental dan fizikal utk Amir Ashrof..Ya Allah..permudahkanlah urusan kami...Aminn...

No comments:

Post a Comment