Thursday, August 4, 2016

Palace Hotel

Assalamualaikum

Saja nak share denga korg..cemana cara saya shopping dengan 4 org budak kecik..mender ni saya start buat last year...kebetulan last year...bulan puasa tu saya dah sarat..campur lagi dengan sakit kepala sepanjang mengandung..lagi la x larat...persiapan utk baby baru pun saya byk beli online..kalaulah baju raya bleh beli online jugak..kan ke senang...demi anak-anak..gigih laa haku redah KL..cumanya kali ni saya minta encik suami tolong booking hotel yg dekat dengan SOGO..dengan Wisma Yakin...so senang utk saya cari baju melayu budak2 dan baju raya budak2...


Kiteorg cek in kat Palace Hotel..Harga pun ok..hotel pun oklaa....Wisma Yakin depan hidung..senang..x yah saya nak kena jalan jauh..SOGO je laaa menapak sket..hadoiii..


Awal-awal lagi saya dah mintak tolong budak2 supaya behave..sbbnye ibu x larat...mujur laaa budak2 paham..Itu pun ko terpaksa sogok mcm2 laaa..kasik makan kenyang2 kat Nandos..pastu upah menan seketul sorg kat Yusuf and Ashrof..

Jakel pun dekat..tpnye malas...raya kali ni mmg kami beli semua yg readymade..anak dara dah bising..awat laa asik nak kena pakai baju kurung..ibu dokleh ke beli peplum ke kurung modern ke..ye lahh kak..tahun depan kite tempah je laa ye..ha...ko nak kain kembang semangkuk pun buleh kak oii..


Time ni nak pi Sogo...part ni jenuh laaa sket...dah ler x larat nak diri lama...tp terpaksa laaa jugakkk...sampai hotel mmg ko x bgn dah..penat + lembik..


Tengok tu..budak-budak kemain suka lagi..dorg ingat ini weekend gateway kot...hahahhaa..padahal ibu ko cek in sbb x larat nak jalan byk2 nakk oiiiiii....tahun ni saya repeat benda yg sama jugak...awal bulan 5 ari tu kiteorg cek in hotel yg sama lagi semata2 nak pi setlekan persiapan raya..cuma kali ni cek in x bgtau budak2...baju semua awal2 dah sumbat dlm kete...pagi g Sogo dulu..tghari nampak budak2 dah letih baru laa cek in hotel..ape lagi..melompat laa budak2...tahun depan..panjang umur kita repeat lagi..tp kali ni nak cek in hotel lain pulak..huhuhu..kla...tilll next entry..daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



No comments:

Post a Comment