Tuesday, October 29, 2013

Kids @ Kidzania

Assalamualaikum 

Ini semua entry tertunggak yang saya hutang..byk sebenarnya aktiviti yang saya buat bersama dengan anak-anak dan keluarga..antaranya kami bawa anak-anak ke KIDZANIA..perginya bulan 3..tapi baru skrg nak update..bukan apa..sayang kalau x simpan semua kenangan dalam blog..kebetulan sepatutnya saya bekerja hari tu..encik suami bunyi nak join adik dan abg dia ke KIDZANIA..sblm ni saya dah pernah baca dlm tenet..review org2 yg dah g sana.mostly semua ckp kalo budak kecik lagi..takyah la gi lagi..tp memandangkan encik suami nak g jugak..saya pun mintak tolong member ambil alih tempat saya bekerja hujung minggu..semua saya angkut termasuklah PA Ashrof.

Sampai sana awal jugak..famili abg dan adik encik suami masuk cepat sbb dorg beli tiket online..hurm..seperti yg saya jangkakan..mmg tak berbaloi..takat budak2 kecik yg nak join?x semua dorg buleh join..ada had umur..bayar mahei tp x buleh main..hurmmm..ada sedikit rasa terkilan di situ..x pe la..next time budak2 dah beso kite repeat skali lg..


Anak dara ni x berapa xcited mana mai sini..ini pun mak pak yg sibuk suruh masuk..pii la saloon..make up kat situ..


Tu dia make up artistnye..tenyeh jangan x tenyeh ye dik...



Time ni make up artist tatau nak buat ape lagi.tgh tunggu tok guru..


Tu dia...dah start...


Tada...muka seorang customer yg sangat berpuas ati..konon..


Dah make up muka..try test jadi minah keje kilang cekelat cadbury sat..


muke x bersemangat jer...


posing lagiii..


Supervisor bagi penerangan dan tunjuk ajar..


Eishah join 2 mender ni jer..pastu si Ashrof dah mula ngamuk nak balik..Ayah encik suami pun dah mula keboringan..udah tu ko bawak mai sini..haruslah depa boring tatau nak buat ape..penyudahnya saya dan encik suami mintak diri dulu la ye..yg lain main la puas2..maka..dalam perjalanan pulang ke rumah tu..berhimpit2 la kiteorg mcm sardin dalam kete..bayangkan..encik suami..ayah encik suami..mak encik suami..saya..PA Ashrof..eishah..yusuf dan ashrof berhimpit dlm kete sampai bangi..oooomaiigoodddddd..kelemasan di situ..hahahaha

No comments:

Post a Comment