Friday, January 31, 2020

Zenith Putrajaya Hotel

Assalamualaikum

Aku dah lama teringin nak check in sini...salah satunya adalah sbb view yg cantik..so birthday Amir Ashrof hari tu aku booked satu bilik dekat hotel ni..Mcm biasa laaa...hotel ni tiap kali ko riki harga..harga dia asik la mahal..so aku terpaksa menggunakan segala skills dan voucher yg ada..end up dpt laa harga rm217 per night for signature lake view twin room...nan hadoo breakfast ye..so jgn tanya aku..breakfast sini ok ke tak..sbb aku x ambik skali breakfast..




Nombor bilik kiteorg...i ollsss mintak duduk high level..skali dpt level 2...mayb sbb encik suami mintak smoking room..maybe smoking room level ni je kot...haihh..redho je lahhhhh..


Bilik dia luas...and paling penting..view sangat-sangat cantik..





Dari tingkap tu korang akan dapat tgk view ni...channntssssss gillleesssssss..


Toilet asing-asing ye...yg nak mandi sila masuk yg belah kanan..yg nak melabur asb buleh laa ke kiri...tepi pintu masuk ada sinki...ko gosok laa gigi kat situ sebelum mandi..bhahahaha..satu je yg x syiok...toilet tak bleh kunci weii...so tiap kali nak mandi ke buang hajat ke..aku mmg sound awal2..aku haramkan sesapa jejak kaki kawasan tu...miahahaha


Kot nak berkubang dlm bath tab...sila la turunkan blind tu...kalo x de blind..x bleh imagine cemana aku nak mandi..konfem x mandi laa jawabnye..wakakaka



Ok..jom kita naik tingkat 13..kat sini ada sky bar and swimming pool..


Ok..yg ni best...tadaaa....sky bar...dekat atas ni view dia mmg lawa sgt2...kot kalo ada bajet lebih korang bleh la lepak skybar sambil layan view cantik...harga dkt skybar niii mahal sket laaaaa..


Nah menu...sila laa pilih...jgn lupa standby pitih lebey sket...huhuhu


Suasana dlm ni pun syiok je..maklumla...tingkat 13 kannn..


Satu putrajaya ni kot ko buleh nampak..


Sebelah sky bar ialah swimming pool..anak-anak aku dah menggelupur tgk swimming pool..x sabau nak berendam..tapi sbb tgkt atas kan..so air dia mmg sejuk tahap dewa laaa







Cantik kan...siap boleh nampak masjid putrajaya..


Yg nak g gym time tgh holiday pun buleh je...gym satu level dgn sky bar..sambil kayuh beskal dlm gym bleh la layan view cantik kan..

Setakat ni itu je yg aku boleh review..maklum laa..aku g dgn budak kan..so x bleh nak round semua port..kalau korang tanya hotel ni best ke x..mmg best an definitely aku akan dtg lagi...kla...till next entry..tata..

No comments:

Post a Comment