Friday, March 22, 2019

Hotel Palm Garden Putrajaya - Review

Assalamualaikum

Bulan 9 last year..kami sekeluarga check in di Palm Garden...Kebiasaannya kalau check in ni mesti sbb nak sambut birthday budak-budak laa...tapi kali ni lagi menarik sbb Ayohngoh aku join skali..dia turun nun jauh dr Kuala Terengganu bersama dgn anak-anak dia..so korang bleh bayang la ye..baper banyak bilik aku booked..bhahahaa..Kenapa pilih Palm Garden?sbb pool dia nampak menarik utk budak-budak..dekat dgn IOI mall n kiteorg x pernah check in sini lagi..jom tgk bilik..



Aku book bilik biasa je..tp dorg upgrade semua bilik ke suite..rezeki budak-budak 😄😄



 Ni hall suite..sangat luas dan selesa..ko nak tido kat sofa pun boleh..


Tu mini kitchen ye...ada peti ais..dan microwave..aku pi sini mcm-mcm makanan aku bawak..takat nak panaskan tu ko buleh la pakai microwave..berdepan dgn kitchen tu ada satu lagi tandas..suite ni ada 2 tandas..satu lagi dekat bedroom..


Peti ais standard laa..mini punya..kalau dekat Micasa dulu peti ais dia besar..siap ada microwave built in..huhuhu..


Ini tandas yg berdekatan dengan kitchen tadi..kecik sket dr tandas yg dekat dlm bedroom 


Ni tandas dekat bedroom..luas dan selasa..ada bath tub...so budak-budak boleh la berendam jugak dlm ni instead of mandi pool kan..budak-budak mana la puas mandi pool..


belah kanan tuu bath tub ye...


Ni laluan nak ke tandas...tandas tu belah kiri...yg kayu2 tu closet ye..siap ada iron board nge iron lagi..tapi dah nama pemalas kan..aku cek in sana sini x penahnya gosok baju..x dann..


Ni bilik tidur...berdepan dgn bilik tido ialah hall...ko buleh je nak tarik sliding door kayu tu kalo nak privacy..


Ada balcony ye...malam-malam bleh laaa duk kat balcony tuuuuu tgk permandangan luar...


Ni ruang tamu...cukup selesa...dah mcm ada 2 hall lak...belah blkg dgn yg dekat tv tuu...huhuhu..tapi seriously mmg best..sbb bilik dia bapak beso..bukan beshe beshe je..


Gambar bilik tidur dari ruang tamu 


 see..mcm aku ckp tadi..nak privacy korg buleh je katup pintu tuu..


Part paling aku suka ialah..ko x payah susah payah hangkut toto...sbb dia dah provide 2 toto siap dgn bantal skali...best kannn...utk yg dtg ramai2 tu...sgt la selesa..dah la bilik beso..toto n bantal extra semua dah ada..

Kesimpulannya..bg aku hotel ni mmg terbaik..baik dr segi kebersihan, servis dan facilities..dan paling best sekali ialah harga..korang tau berapa aku spend utk satu malam kat hotel ni...rm150 saje...bhahahahaha...murrrrr kannn.....nak tau kenapa murah..korang kena download traveloka...dlm tu mcm2 promo ada...boleh dikatakan every month ada promo..nak lagi best...setiap kali book kat traveloka..sila la pakai shopback ye..nanti korg akan dpt cashback hasil dr booking...bukan sket2 duit ye..tapi banyak..cemana nak register shopback..korang klik link kat bawah ni..

No comments:

Post a Comment