Tuesday, January 26, 2010

Tempat baru...

Maaf sbb dah lama saya tak update blog..bukan x der cerita...tp sibuk dengan kerja dan rutin harian..skrg saya sudah berpindah..bukan berpindah rumah..tp berpindah ke bahagian baru..kalau dulu saya duduk di bahagian servis..skrg pun sama jugak...cuma kijer tu more on technical part..banyak benda yg saya perlu pelajari..dah lama tinggal mender2 technical ni buat saya rasa janggal utk kembali mengaplikasikan aper yg telah saya pelajari dulu..aper pun saya gembira berada di tempat baru..bukan saya x suker dengan kerja yg saya buat sblm ni...saya suker..dan saya suke mengajar..tp saya suke belajar benda baru..mungkin dah tiba masa nye utk saya belajar sesuatu yg baru dan sesuatu yg dah lama saya tinggalkan..aper pun..saya harapkan semoga semua perjalanan hidup saya dipermudahkan tuhan..aminnnn...

2 comments: