Tuesday, December 28, 2010

Piala SUZUKI: MALAYSIA VS INDONESIA

Hai semua..rasanya skrg masih la tgh panas dengan cite football match..saya bukanlah peminat tegar football..tapi disebabkan en suami seorang peminat suka bola sepak..makanya saya pun sebokla jugak ambik tahu hal bola sepak..ahad lepas berlangsung perlawanan piala suzuki antara Malaysia dan Indonesia..saya hanya menonton dari rumah..manakala en suami n adik beradik menonton secara live dr stadium bukit jalil..haihh.baik punye intro...

Okeh...ini on d way ke bukit jalil..semua muke ceria..

Alhamdulillah..dah selamat parking kereta..jom la menapak pi masuk stadiummmm...

Chenta hari saya..

Saya sendiri tatau amender yg mereka tengah buat..saya reka2 buleh?agak2 dorang ni tgh bargain nak beli brg2 or t-shirt kot...hahahah..


En suami bersama adik beradik dan anak sedara yg sanggup turun ke kl dr trg..

Gambar mereka lagiiii

Mereka lagiiiii

Tengokla en suami..sangat bersemangat...

En suami bersama anak sedara n adiknya..dlm stadiumm..saya tak pasti time ni dah start match ka belum..


Okeh...nampak gelap..maknanya tgh match la niii...


Mereka lagiiii...

Ok...jom balik..match sudah selesai dan malam ini mereka mereka ini boleh tido dengan senyuman di bibir sbb Malaysia menang 3-0..cayalahhhh Malaysia..MALAYSIA BOLEHH!!!




No comments:

Post a Comment