Tuesday, January 18, 2011

Minggu ke-2..

Assalamualaikum..maaf kerana lama saya biarkan blog ni sepi tanpa entry..bukan kemahuan saya..tapi minggu lepas 3 hari saya terlantar di rumah akibat viral fever..alhamdulillah..hari ini saya sudah beransur pulih walaupun bdn sedikit sakit-sakit dan selera makan masih belum pulih disamping otak yang masih sedikit weng..semenjak anak dara saya bersekolah..saya kurang rehat..dan kepala otak ni asyik berfikir je..risau..cemana eishah di skolah..masuk minggu ke 2 eishah di Genius Aulad..suami bgtau saya..rupanya si eishah ni tanak dgn teacher lain..asyik ngan teacher geena je..sampaikan teacher dia pi ajar kelas lain pun dia ikut..patut la..patut la saya cek beg skolah dia td x de homework..saya sedikit risau dengan perkembangan eishah..saya tahu anak saya bukan slow learner...dia cepat belajar apa yg kita ajarkan pd dia..tapi apa yg merisaukan saya..dia nampak x gembira di skul..seolah-olah takde yg menarik di sana..minggu pertama dia menangis..katanya teacher garang..everyday she keep telling me..teacher pakai tudung blue garang..eishah tanak teacher tu..lagi satu..dia ckp dia x pandai..haihhhhh..sejak bila pulak dia pandai ckp camtu..naik runsing saya pk..nak tanya teacher..baru seminggu skul..nak tanak saya sabarkan hati ni..tunggu la sebulan kang baru tanya eishah cemana..hari ni suami sms saya lagi..katanya eishah nangis time naik tangga..rupanya teacher yg garang tu yg sambut budak2 pg td..saya sendiri tatau betul ke teacher tu garang atau anak saya yg terlalu sensetif..takpe la..masih terlalu awal utk saya buat kesimpulan..harap2 penghujung minggu kedua ni eishah bertambah ok dan dpt menyesuaikan diri dgn apa jua keadaan skali pun..


No comments:

Post a Comment