Saturday, February 26, 2011

Parents Sharing Day @ Genius Aulad Bangi

Assalamualaikum..

Maaf kerana entry kali ini juga tidak ada gambar kerana encik kamera masih lagi berada di workshop..actually parents sharing day ni dah lama pun berlalu..cuma saya tak berkesempatan utk menulis di blog ada alasan2 tertentu..haihh..banyak betul alasan..hari ni saya berpeluang menulis..overall sepanjang hari itu saya sgt la berpuas hati dapat berjumpa dan berkenal-kenalan dengan semua teacher yg mengajar anak saya di Genius Aulad..dan yang pastinya saya dapat tahu cemana anak saya di sekolah..tapi x sangka la pulak..kat sekolah rupanya pendiam..kalau kat rumah..saya yg terpaksa diamkan dia..haiihh..eishah eishah..apa pun..ibu bangga dan gembira dengan pencapaian eishah skrg..saya x harapkan terlalu tinggi utk eishah..tapi saya dah cukup gembira dengan apa saja benda baru yg dibawa pulang oleh eishah setiap hari..setiap hari pulang dr sekolah ada je benda baru yg saya dengar keluar dari mulut eishah..alhamdulillah...dan terima kasih juga kepada para pengajar di Genius Aulad Bangi..saya tahu..bukan senang nak handle budak kecik yg penuh dengan mcm2 ragam..ohh ye..rentetan kejadian lepas..tentang salah sorang staff di GA bangi..kebetulan time parents sharing day tu..encik suami dah pun tunjuk kat saya yg mana satu org tu..kebetulan pulak salah sorg teacher yg mengajar eishah..oohh..bagaikan pucuk dicita ulam mendatang..harus saya grab peluang ni betul2 utk kenal dgn teacher ni..tapi..lepas dah borak2..tanya itu tanya ini..kesimpualan yg dpt saya buat..rasanya teacher ni ok jer..bercakap dengan dia rasa mcm bercakap dengan org2 baya mak saya la pulak..mungkin air muka dia jer mcm tu sehinggakan menimbulkan rasa kurang selesa kepada encik suami..hihihih...dan yang pastinya..lepas dah jumpa teacher tu..berpuluh kali saya tanya eishah..teacher tu best x?seronok x belaja dengan dia?baik tak?dan jawapan yg saya terima dr eishah..semuanya positif..haihhhh..so mmg konfirm la air muka teacher tu jer mmg cenggitu..apa pun..harap2 lepas ni x de la lagi timbul benda-benda mcm ni n semoga selepas ni eishah akan lebih rajin dan berani di sekolah..maklum ler..skrg ni cik eishah ni pendiam..takpe..saya akan berusaha lebih lagi di rumah untuk eishah..caiyok caiyok eishah...

 

1 comment:

  1. As salam erni...

    teruja baca u nyer entry pasal genius aulad...
    i teringin nak hantar anak i kat situ..
    bole i tahu tak kat area mana in bangi....
    and kalo u tak keberatan....mcm mana ngan payment nyer ekh...

    Thanks..

    ReplyDelete