Friday, April 22, 2011

Panggilan Hangit

Kejadian berlaku pada pukul 12:28 tengahari pada hari Khamis..

Kring kring kringgg...
Saya: Helllo...(dengan suara kontrol ayu sbb time tu tgh pulun kuih pau inti kacang)
Pemanggil: Hello..ini Pn Erni Suraya ka?
Saya: Iye saya..
Pemanggil: Saya drpd fakulti pertanian..saya nak tanya kenapa saya x buleh akses semua online database pertanian?
Saya:Emmm..iyer ker? (dlm hati aku rasa mcm kenal sgt ngan sore minah ni..tp tgn aku sibuk duk godek komputer dah time ni)..Sekejap ye..
Pemanggil: Cemana awak buat kije ni?
Saya: Ini cik NONA ke?
Pemanggil: Kahkahkahkah..cuak ler tu..
Saya: Kat mana?ada meeting ke ari ni?(dalam ati abis kontrol sore takut kantoi dier tau aku cuak..demmm!!!binawe hang nonaaaa!!!!!!!!!!)

**** CIK NONNN...ader lori ada bass...lain hari haku balass....binaweeeeeeeeeeeyyyy!!!!


No comments:

Post a Comment