Wednesday, July 11, 2012

Semoga Kuat Semangat Sayang..

Assalamualaikum

Ntah kenapa setiap kali kalau dpt panggilan dr adik ipar..hati saya pasti resah dan berdebar2..sungguh..perasaan itu mmg saya tak dpt nak elakkan..Sabtu malam..kami dpt satu panggilan dr nombor yang tidak dikenali..Allah..rupanya adik ipar saya yang call...mereka skrg di ward..Sofiyya Khadeeja kejang lagi..Allah..hanya itu yg terkeluar dr mulut saya..tak dapat dibayangkan saat ini bagaimana adik ipar saya Kamilah di sana..semoga dipermudahkan segala urusan mereka..pagi ahad saya sms bertanyakan khabar baby..Allah..yg saya dpt hanyalah..baby tgh kejang lagi sekarang..Ya Allah..kasihanilah tubuh kecil itu Ya Allah..kurangkanlah kesakitan yang ditanggungnya Ya Allah..Ahd pagi itu Sofiyya kejang 2x..niat dihati mmg nak menjenguk adik ipar di hospital..tapi apakan daya..saya punya 3 anak kecil yg perlu diuruskan..hanya suami yang ke hospital menjenguk mereka..pagi td..ada miscall di handphone encik suami..misscall dr adik ipar..bagitau mereka dah discharge..hati ini rasa sedikit lega..tapi menjadi risau semua bile dia memberitahu mereka skrg berada di emergency..kerana Sofiyya Khadeeja kejang lagi pagi ni..Ya Allah..hanya padamu tempatku bermohon ya Allah..permudahkanlah urusan mereka ya Allah..serta sembuhkanlah Sofiyya Khadeeja ya Allah..InsyaAllah..x der aral melintang..tghari ni saya cuba jenguk mereka di sana..buat teman2 blogger..tolong doakan supaya Sofiyya Khadeeja sembuh seperti sediakala..terima kasih..

 Sofiyya Khadeeja cuba distabilkan di Emergency Room..

Semoga kuat semangat sayang..


Sumber gambar: Dari handphone PAPA SOFIYYA KHADEEJA

3 comments:

  1. InsyALLAH.. doa untuk Soffiyya setiap kali solat.. semoga ibu bapa Soffiyya sentiasa kuat menghadapi dugaan ini...

    ReplyDelete
  2. sedih hati bila bc n3 nih...

    kita sama2 doakan yg terbaik buat sofiyya khadeeja... moga ALLAH permudahkan segalanya untuk keluarga adik ipar erni ngan sofiyya...

    semoga sofiyya dilindungi dan dikasihi ALLAH dunia akhirat....

    aminnn...

    ReplyDelete