Wednesday, June 18, 2014

UmaiCafe, The Lake Cafe Putrajaya

Assalamualaikum 

Alhamdulillah..weekend baru ni sempat beriadah bersama anak2 dan adik bradik..kemain suka lagi budak2 kecit tu..bebas berlari sana sini..X g jauh pun..bawak budak2 ambik angin kat tasik Putrajaya je..dekat nge Masjid Besi..ok..tanak tepek n cerita pasal tu..next entry baru cerita pasal tu..saya just nak buat food review Umai Cafe..1st time saya ke sini..encik suami mcm biasa laa..awal2 lagi dah duk sibuk nge cekodok pisang n cucur udang..konfem dia penah mai sini..kalo x..x kan dia tau makanan apo yg sedak kat sini..cettt..



 UmaiCafe, The Lake Cafe Putrajaya
Presint 2, Putrajaya, Malaysia
waktu operasi : 9 am - 11 pm setiap hari (waktu tutup akan diberi notis di facebook dan juga blog)
 Telefon :
(Encik Amir) 0136067710/(Shira) 0122396118

 Jom layan gambo makanan lak...

 

Roti jala dan kari ayam

Kakak saya kata sedap..saya tatau la sedap ke tak sebab saya tak rasa..kalau nak tau sedap ke tak korg kena try order n rasa la...hahahaha


Nasi Lemak Ayam Berempah

Ini pun kakak saya order..tatau la tahap kesedapannye cemana


 Nasi Lemak Sambal Sotong

Ini anak dara n bibik saya yg order..kemain ko...nasik lemak sambal sotong..tapi sumpah x tipu weii..sambal sotong dia mmg sedap..sambal nasik lemak tu pedas yg amat..sedap lagi makan sambal sotong ni..hahaha


 Cekodok Pisang

Old time peberet...cekodok pisang...mmg sodap...idokle rasa banyak tepung..slalu beli tepi jalan tu..baling kat dinding pun buleh..keras kejung...pisang pun x berapa nak rasa..yg ini mmg TERBAIKKKK


 Nasi Lemak Telur Mata

Tadaaaaa...saya nge encik suami cuma order nasik lemak tolo mata je..jadi laaaa...tapi dek kerana sambal pedas..maka saya telah mencilok anak dara saya punye sambal sotong..hahaha..agak2 nak try menu lain yg ada kafe ni..korg buleh la terjah ke putrajaya..kat tasik tu...dekat nge Masjid Besi..okla...till next entry...tata....





No comments:

Post a Comment