Friday, August 5, 2016

78 Glory Stimbot, Cameron Highland

Assalamualaikum

Hurm...lupa..ada satu lagi tempat makan yg saya x review lagi...kedai stimbot masa pi Cameron Highland last year..
 
Restoran Glory 78 Steamboat Halal Cameron Highlands

Sumber gambar: Google.com

78 Glory Stimbot terletak di antara Tanah Rata dan Brinchang dan  bersebelahan dengan Hotel De'La Fern

Kebiasaanya kalau org mai sini...mmg makan stimbot laa...make sure korg booking dulu..sbbnye slalu full house..mcm kitaorg..abg ipar saya yg booked..kebetulan bibik2 pun kami hangkut jugak mai sini..so kira skali laa nge bibik..tp nak dijadikan cerita..bibik2 semua x mau ikut makan malam tu...haa....nak bgtau kat korg...booking x bleh kansel ye...maksud saya..nak kurangkan jumlah org yg makan ke..mmg depa boolayan...
 


Pada pendapat saya...lenkali kalo nak booking...takyah kira kepala sgt..sbb portionnye banyak jugakkk..


Segala mak nenek jenis binatang ada...mmg nak pecah laa perut ko makan weii


For me..stimbot so-so je..paling haru..bab yg nak kurangkan jumlah order tu laa...x bleh nak kansel..padahal bukannye ko mai tu dah siap hidang pun...so nak tanak ko makan le..mana x abis tu ko hangkut laa bawak balik hotel..sumbat le dlm plastik...mmg membazir sungguh...terus mati mood aku nak ambik gambo kat kedai makan..and sampai laa...dah masuk bulan 8 2016...haku blom makan pun lagi stimbot...sbb mcm x teringin...dah makan banyok beno ari tu gamoknye..tu je la kot serba sket yg saya bleh review bab kedai makan ni..lain org lain experience nye..kla...till next entry...daaaaaaaaaaaaaaa..


No comments:

Post a Comment