Friday, October 27, 2017

Tajima Burger Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum

 Hari tu masa encik suami main futsal..dia ada post satu gambar kat aku..gamba dia tgh makan burger..seriously aku terliur..sebab nampak sedap weii..untuk mengubati kekecewaan bini dia yg x dpt makan skali..gigih laa dia order suurh hantar rumah..canggih ko...ko kol je..bgtau apa ko nak..nanti dia mai anto rumah..charge delivery ada ye..senangnya hidup zaman skrg...hahaha..

No automatic alt text available.

 Kompleks Sukan, Galaxy Futsal Seksyen 15, Bangi
OPEN 9.00 pm TO 1.00 am (setiap hari kecuali AHAD TUTUP)
 
Delivery Tajima Bangi 
 Call @ whastup untuk order hingga ke rumah..
018-247 4642 (Iejam TajimaBangi)
011-2802 4565 (Roy TajimaBangi)

Kat bawah ni ialah senarai menu yg aku dpt dr FB Tajima Burger

Image may contain: food and text 

 Image may contain: text 

Image may contain: food 

Image may contain: food 


Image may contain: text
 
 Menu dah tgk..meh tgk apa yg encik suami order untuk aku pulakkkkk..


Aku tak sure apa nama menu ni..yg aku tau ada ayam grill sekeping..sayur and cheezy wedges..portion besar..aku makan 2 org dgn encik suami pun x abis..yg pasti πŸ‘πŸ‘πŸ‘


yg ni cheezy fries kot..sama jugak...fries dia banyak...x lokek dengan cheese..mmg puas hati dan berbaloi beli..menu lain korg jgn tanya aku..sbb aku baru rasa 2 ni..tp aku rasa for sure sedap punye..sbb ramai yg komen sedap...haihh..terliur plak tgk gambo2 ni..jom  order jommmmmm..till next entry..babaii

No comments:

Post a Comment