Wednesday, September 18, 2019

KOI Brown Sugar Milk Tea with Pearl

Asalamualaikum

Asal bulan 9 mai je mula laaa bahang stress terasa..sbb apa..sbb student baru dah masuk dan bulan 9 la bulan yg paling sibuk sbb aku kena buat klass utk student baru..bila stress mula laa mulut ni asik nak makan itu ini...sejak foodpanda ada..senang hidup aku..tambah lagii ofis dekat dgn IOI Putrajaya...lagi heaven..sediakan pitih je laaa...memula aku order subway...ehh pastu nak minum milktea nge pearl pulak...


KOI Brown Sugar Milk Tea with Pearl

Haaa ambik..aku order ni...dekat foodpanda ada 2 brand je ko bleh order..satu KOI..satu lagi GONGCHA..yg tu aku buat review kat next enntry la ye...ni aku nak review pasal KOI dulu..


Harga satu gelas kecil ni ialah dalam RM9.30..masa order nanti ko buleh pilih..nak less sugar ke..less ice ke..pastu ko boleh nak tambah..pearl ke apa ke kan..standard mcm yg lain laa..bg aku utk harga gelas kecik mcm ni...agak mahal la...rasa dia?haa ni klako...rasa dia pelik sket..x de rasa milktea sgt..tapi rasa CENDOL..bhahahaha..pearl dia?pearl dia lembut la jugak..cuma kaler dia x hitam legam mcm pearl yg org humban dlm brown sugar tu laaaa..manis dia?x de la manis...just nice...bukan manis yg tahap potong kaki...kalo ko tanya aku...pasni nak repeat lagi ke x?aku pun x sure..maybe try yg lain pulak le kot..lain org lain taste dia kan..maybe bg korang sedap je..bagi aku..beshe beshe jeeee bohhhhhhhhhhhh..kla..till next entry..tata...

No comments:

Post a Comment