Monday, April 19, 2010

Happy Belated Birthday Aboh..

Sepatutnya kami adik beradik sepakat nak mengadakan majlis makan-makan utk aboh time besday aboh ari tu..tp memandang tiba-tiba anak saya yusuf kena warded akibat demam denggi..majlis tu terpaksa kami tangguhkan..akhirnya..kami adik beradik sepakat meraikan belated aboh pd 2 minggu lepas..saya pun dah x ingat tarikh..tp yg pastinya hari sabtu..menunye..ikan bakar, sotong bakar, udang bakar, ayam n kambing bakar..YES!kami buat bbq..hihihhi..alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar..aboh pun x der la lelah mcm kali pertama kami buat bbq dulu..dalam majlis tu..saya minta tolong hubby bacakan sedikit doa utk aboh memandangkan hari selasa tu aboh kena buat biopsy..apa pun..saya gembira sbb aboh nampak gembira dpt berkumpul dengan anak cuci walaupun muka aboh kelihatan sedikit penat..

'WE LOVE YOU ABOH'

Anak saya..Eishah bersama dengan Aboh..


Aboh, Syafiq n Mama



Anak saya dan Syafiq berebut nak potong kek..

Kasih seorang atuk..



No comments:

Post a Comment