Tuesday, April 20, 2010

Buat Yang Merindui..

Sudah terlalu lama saya tidak bercerita tentang Yusuf..bukan saya taknak bercerita tentang perkembangan Yusuf di sini..cuma saya terlalu sibuk..daripada pukul 8-5 saya di pejabat..skali skala..pulang dari pejabat saya terpaksa singgah untuk menjaga kedai mama..mmg penat..tp saya seronok..pulang ke rumah??PENGSAN!!hihhiih..Yusuf skrg dah pun masuk 10 bulan..makin lasak..jaga Yusuf sorang ibarat jaga 5 orang anak..punya la lasak..bertambah kurus la ibu mcm ni..skrg ni Yusuf dah boleh berdiri..merangkak??budak ni x merangkak..terus berdiri dan meniti untuk berjalan..rasanya x lama lagi boleh jalan kot..gigi dah ada 4 btg..2 bawah dan 2 atas..2 kat atas tu tapak jer laa yg nampak..skrg si Yusuf tgh berselera makan..semua benda dia nak bedal..tolak batu kayu..mulut pun bleh tahan bising mcm kakak dia jugak..lg apa erk?layan jer la gamba2 kat bawah ni..







No comments:

Post a Comment