Wednesday, May 26, 2010

Bimbang..

Sudah 2 malam saya bermalam di rumah mama..Isnin ptg saya dapat kiriman sms drpd kakak..katanya 'dia' tak sehat..masih demam..tatkala itu..hati saya tak keruan..saya sangkakan demamnya dah kebah..Pulang dari pejabat..saya temankan suami pulang ke rumah..ambil stok baju untuk ke pejabat esok..sebelum sampai ke rumah..kami singgah di gerai mat kelantan..beli lauk untuk 'dia'..saya harap sgt lauk yg saya beli ni akan membuka selera 'dia'..sesudah sembahyang magrib kami terus bergegas ke rumah mama..kalau lambat nanti takut lauk yang dibeli tadi sejuk pulak..sampai di rumah mama..saya terus hidangkan semua lauk-lauk yang dibeli tadi..rasa sedikit hampa..sebab dia cuma makan 3 mulut..nasi kerabu pun langsung tak disentuh padahal itu la nasi kegemarannya..smlm..pulang dari pejabat saya terus ke kedai mama..terasa panas dlm kedai..air-cond ditutup..rupanya 'dia' kesejukkan..masih demam lagi..suami pulang keseorangan ke rumah semalam..maaf abg..sbb membiarkan abg pulang ke rumah seorang diri..maaf..hari ni walaupun saya berada di pejabat..tapi fikiran saya sudah memikirkan hari esok..esok 'dia' ada temujanji di hukm..harap-harap semuanya berjalan lancar dan segala prosedur yang dilakukan tidak menyakitkan tubuh 'dia'..aminnnnnnn

No comments:

Post a Comment