Thursday, May 6, 2010

Hampir ke penghujungnya..

Akhirnya...hampir ke penghujung..dua hari saya sibuk dengan urusan P*K dan dua hari juga saya abaikan segala urusan di pejabat..alhamdullilah..selesai juga peperiksaan bertulis dan perbincangan berkumpulan hari ni..lega sungguh..hati terasa lapang..tapi bila mengenangkan presentation yang bakal saya tempoh jumaat ni..tiba-tiba rasa sesak di dada ni...cepat la hari Jumaat..saya tak sabar untuk akhiri semua ni..selepas berakhirnya semua ni..apa yang saya boleh lakukan hanya la berdoa dan tawakal..saya dah berusaha sehabis baik..tapi betul ke saya dah berusaha bersungguh2??ntahla..kerana sepanjang menyiapkan semua tugasan..banyak benda yang mengganggu fikiran saya menyebabkan saya hilang fokus..tidak mengapalah..rezeki semua di tangan tuhan..harap-harap ada la rezeki saya nanti..

No comments:

Post a Comment