Friday, July 23, 2010

Bersyukurlah...

Cerita beberapa hari lepas..Lewat tengahari saya menerima perkhabaran..keputusan peperiksaan sudah pun keluar..dan surat keputusan itu kini berada di tangah kawan saya..berdebar-debar..keputusan sungguh di luar jangkaan saya..pada awal nya..saya rasa sedikit down..tapi setelah lama berfikir..sepatutnya saya tidak patut ada perasaan sebegitu..manakan tidak..saya pada mulanya teragak-agak sama ada mahu menduduki peperiksaan tersebut atau tidak..dan sampai satu tahap saya nyaris-nyaris menarik diri di saat-saat akhir..sungguh saya betul-betul serabut tatkala itu..serabut dengan tahap kesihatan a*** dan sibuk duk ulang alik ke hospital untuk follow up a***..walaupun pd mulanya saya down dengan keputusan tu..skrg perasaan tu tidak ada lagi..malah saya bersyukur sangat-sangat kepadaNYA kerana walaupun saat menghadapi saat peperiksaan itu hati saya sgt tak keruan..tapi saya berjaya jugak untuk mendapat keputusan seperti itu..harapan saya..saya dan 3 org rakan lain akan lulus buat kali yg kedua..AMINNNN...

No comments:

Post a Comment