Thursday, July 29, 2010

Day 6- Home Sweet Home

Tibalah hari yang saya tunggu-tunggu..masa untuk pulang ke tanah air..seawal 4 pagi dah bangun..pukul 5 dah bergerak ke airport..sebelum naik bas kami dibekalkan dengan makanan dari pihak hotel..dah selamat pun makanan tu saya bg kat cleaner-cleaner airport..selesai check in..terus masuk dlm flight..flight gerak kul 9 pagi..perjalanan pulang mengambil masa selama 6 jam..kematu buntut nak sampai malaysia..sepanjang perjalanan saya dan eishah bantai tido..


Selamat tiba di KLIA lebih kurang 3.30..sebelum balik..salam dan tukar no phone dan alamat dengan ahli rombongan yang lain..maklum ler..ahli rombongan ramai org ganu..kang balik ganu boleh roger2..

Kami tiba di rumah lewat jugak sbb nunggu si ateh pi amik nsetnye yang tertinggal di imigresen..sapai kat rumah..nampak yusuf..rasa mcm nak nangis jer..lama nyer tak tgk yusuf..en suami tidak ade di rumah..dia ke terengganu atas urusan kerja..seminggu lepas tu baru dapat jumpa en suami..si yusuf buat booolayannn jer tgk ibu..x heran pun..ngan saya pun dia tanak..mcm x kenal jer..sedisssssssssssssssssssss...ni la kali pertama dan terakhir saya travel tanpa suami dan yusuf..pasni nak g mana2 mmg kena angkut skali..kesimpulannya..trip ke Beijing seronok dan memberi seribu satu pengalaman buat saya..tapi best lagi MALAYSIA..rindu nak minum kopi o..hahahaha..pasni ke mana pulak??aboh nak g Ho Chi Minh..harap2 nya sempat la tuan belog kumpul dui utk bawak anak suami skali...sekian cerita pasal Beijing..berjumpa di Episod jalan-jalan yang akan datang pulak..bye bye..





No comments:

Post a Comment