Monday, March 28, 2011

Malu lagi...

A Morning With The Rubber Tappers,at Taman Warisan Pertanian, Putrajaya...4 April 2011(Monday

Last week ada notes dalam buku msg eishah..ooo..budak2 ni nak pi tour lagi...pom pang pom pang haku duk bace..ari ni saya siap pakaikan eishah suar track..ngan baju t..beg tinggal jer kat rumah sbb x yah bawak beg..penyudahnya..sampai di opis..saya msg encik suami..tanya..mek bek dah g skul ker...encik suami balas...hampeh...tour tu ari senin depan laaaaaaaa...adoiiiiiiii..malunyer saya...kalo la muke ni buleh sorok kat muntut...lama dah aku sorok...adoii...malu weh aku nak ngadap teacher2 eishah tu..masuk ni dah 2 kali kiteorg cuai..padan muke...haku ni duk mati2 la ingat ari ni dh masuk bulan 4..kambing gurun betul!ropenyer ari ni 28hb3 wehhh...adoiiiiiiiiiiiiii....encik suami skrg tgh malu-malu alah dgn teacher eishah..sian encik suami..dan yg pastinye amender la yg anak aku nak buat ari ni..dah la pakai baju lain dr org lain..beg pulak x bawak..haishhhhhhhhhhhhh...lenkali sile la tgk kalender betul-betul cik erni oi...ini baru tadika..kot annti anak ko spm..haru biru ler jawabnyer...sekian entry malu-malu alah saya pagi ni...yg pastinye..MOKCIK MALU WEHHHHH!!!

No comments:

Post a Comment