Friday, May 6, 2011

Ice Cream Soda

Assalamualaikum



Sebenarnya start dr mama dan aboh pulang dr Mekah..kami satu keluarga..ehh..satu keluarga ke?bukan bukan..berkeluarga-keluarga batuk dan selsema..sampaikan maid kakak saya pun turut sama berjangkit..skrg ni pun masing2 x ilang lagi batuk selsema..2 hari lepas saya suruh mama minum air ice cream soda..ini sumer gara-gara terpengaruh ngan cik sue jiran sepintu saya di Bukit Mahkota..tahun lepas time saya batuk x ilang-ilang..dia yg suruh minum air ice cream soda ni..memula malas layan jugak sbb mcm x percaya je..memandangkan suara pun dah ala-ala..pagi tu saya pi cari gak air ice cream soda kat kafe mamak fakulti ekonomi tu ha..terus saya minum..x sampai satu botol pun..separuh je sempat..alhamdulillah...baik batuk saya..waaaa...mujarab jugak petua si sue ni..smlm saya nampak mama duk ngangkut air ice cream soda tu..maid kakak saya yg sore mcm kucing pun turut sama minum air tu...ari ni sore dah back to normal..x der dah sore kucing lagi...ngaaaaa...cuma mama je yg masih demam..so x boleh la nk minum sgt air ice cream soda tu..kalo ada yg tgh batuk skrg ni..buleh la try minum air ice cream soda tu...harap-harap cepat la ilang batuk..x salah kalau mencuba..ngaaaaaaaa...kla..itu tips utk pagi ni..sekian..tata...
Sumber gambar: Pokcik Google

No comments:

Post a Comment