Tuesday, May 10, 2011

Mimpi

Assalamualaikum


Sumber gambar: Pokcik google

2 mlm lepas saya bermimpi..bermimpi coti-coti ke luar negara..bunyi luar negara..tapi kenapa dalam mimpi tersebut saya sgt stress??sbb saya bercoti ke Africa..paling stresss....suke hati mak nenek ko je coti tanpa bos approved coti saya..ngeeeeeeeeeeeeeee....dalam mimpi tersebut saya ke sana bersama adik bradik termasuk atuk saya dan adik ipar saya..dah nama pun atuk sponsor..haruslah dia masuk dalam mimpi saya jugak..saya ke sana by package okeh u all...pakage 10 hari..giller kentang punye lama..amender haku nak buat kat sana pun x tau la..paling stress hotel yg saya tido tu ala-ala gereja..pastu buleh la pulak dlm mimpi tu adik ipar saya ni pi minum air holy tu..dan dlm mimpi tu..x sudah-sudah saya zikir mau pulang..nak dijadikan cerita..punye la susah nak balik..nak cut package tu jd dr 10 ar ke 4 ari pun payah..haihhhhhhhh..azab siotttttttt...rasa mcm duk dlm kem askar pa pulaknye...penyudahnye saya terjaga sbb ade sorg budak kecit mau tutu..sib baik yusuf penyelamat saya..kalo tak..ntah hapa pulak mengarut dlm mimpi tu..ngeeeeeeeeeeee..pagi td sewaktu minum pagi saya cerita mimpi saya kat geng bas skolah saya..buleh pulak dorg gelakkan saya..hampeh..Haku tanak pi Africa wehh...nak pii Vietnam buleh..ngeeeeeeeeeeeeeeee

2 comments:

  1. jadikan mimpi itu suatu kenyataan..
    afrika pun best gak...

    ReplyDelete
  2. africa?? haha..
    mexico la.
    rio. best! haha

    ReplyDelete