Tuesday, June 21, 2011

Coffee

Assalamualaikum

Semenjak dua menjak dan tiga menjak suke makan biskut cracker ni..saya mule mengidam kopi..bukan kopi yg mahai2 mcm kopi s or starbuck tu..tapi kopi kampung tu ha...adoiiiiiiiiiiiii..heavennyer kalo dapat kopi panas cicah dengan biskut cracker...wallaaaaweeiiiiiii...(sambil lap2 air liur)..dr ari tu duk bunyi nak beli kopi cap hang tuah...sampai ke la ni x beli2 lagi...agak2 ader saper2 yg nak tulun belikan or nak bg hadiah x?ngeeeeeeee...nak dijadikan cerita..smlm ade audit di opis..so makanan utk juru audit sumer disediakan..ohh heaven!!!time lalu kat ruang makan tu hati saya dah berteka teki..menu pagi ni mesti nasik goreng ngan ayam goreng ni..ngeeeeeee..skali betul la pulak..mujur nasik goreng x byk minyak..so tekak masih mampu menelan..paling heaven skali ialah bila saya nampak air yg dihidangkan pg itu ialah AIR KOPI!...adoiiiiiiiii..meleleh air liur nii...apa lagi...3 cawan saya bedal...ngeeeeeeeeeee....setelah hajat nak minum air kopi tercapai..saya msg encik suami..

saya: ari ni ayg minum 3 cawan kopi..heavennn..puas ati!
encik suami: itamlaaaaaaa anak akuu!!!!

ngeeeeeeeeeekkk!!!!!!!!!

harap2 pagi ni ade la lagi kopi...

2 comments:

  1. if ada kawan pergi sabah, kirim kopi tenom, sedap :-)

    ReplyDelete
  2. heheheheheh.... x semestinya minum kopi anak gelap n x semestinya minum soya anak putih.. dah gen mak pak putih, anak mesti putih punye... hahahhah... tp, jgn minum soya tau.. nanti anak senang kena eczema or kulit sensitip...

    ReplyDelete