Wednesday, June 15, 2011

Sesak..Lemas..Loya dan sebagainya..

Assalamualaikum

Semenjak dua menjak berbadan dua ni..semua yg nampak kat mata ni serba tak kena n tak menepati citarasa tekak..tgk ayam lugaaa...org lain loya buleh jugak nak telan kunyah asam..saya ni tgk asam pun dah kembang tekak..nak kaata suke manis pun x jugak..yg pastinya..dalam sehari tu kalo muntah walaupun skali..konfem saya lembik mcm agar-agar..pregnant kali ni dua-dua alahan time pregnant eishah n yusuf ada..time eishah dulu saya tak buleh makan karipap n nasik lemak..skrg sama jugak..tgk sambal haku dah surrender..time yusuf dulu saya suke minum air laici..yg ini time pregnant skrg pun saya mmg suke minum air laici..ngeeeeeeeee...makanan fast food mcm mekdi..ya ammmmpunnnnnnnnnnnnnnnn..kembang leher biler membayangkan menu mekdi..harap-harapnya x der la geng bas sekolah ajak saya ke mekdi jumaat ni..paling laju tekak ni buleh telan skrg ialah biskut cream cracker..bagus baby...seleramu mmg menjimatkan duit ibu...ngeeeee...2 ari lepas ofismate saya bagi krim cracker sebungkus..dalam hati ni tetiba rasa gembira giller...rasa mcm nak sujud syukur..sebelum ni jgn harap ler ko nak pandang biskut cream cracker tu..skrg..kemain lagi kebulurkan biskut cream cracker tu..haihhh..hari ni saya terpaksa ke Palm Garden..daah nama pun urusetia..haruslah menunjukkan muka walapun ko tak contribute mana..dengan muke seposen saya gagahkan jugak la kaki ni g sana walapun tekak ni dah rasa semacam..pii tandas nak muntah pun x lawas..mau nyer tak..tandas penuh dek org..dah la saya ni kdg2 muntah angin je yg keluar..silap-silap org kiri kanan ingatkan saya memerut pulak dlm tandas tu..malu seyyhhhhhhhh!!!!tapi SYUKUR ALHAMDULILLAH..separuh hari dah dpt pulang ke opisss...alangkah leganyaaaaaaaaaa...walapun terpaksa menahan rasa loya sepanjang perjalanan nak pulang ke opis..tapi saya berjaya jugak tahan makanan2 tu drpd keluar dr perut ni haaa..yiehaaa...rugi wehhhh..makan kat hotel sedap2 pastu balik sini nak kena kuarkan pulak..rugi rugi rugiii..not good...okla..saya mau sambung kerja..kerja banyak menunggu ni..ada masa saya update lagi...babaiiiii...

No comments:

Post a Comment