Tuesday, December 6, 2011

Searching Strategies

Assalamualaikum

Dulu-dulu time duk department lama..saya slalu ajar student subject ni..tp itu dulu yer kawan-kawan..skrg ni saya duk bahagian teknikal..ari ni tergerak ati nak bukak akaun nuffnang..hajat di hati nak cek duit tabung ade baper posen..mana la tau kot buleh bawak pi melancong mcm blogger2 yg lain..kakaka...verangan je lebey..sambil cek tabung saya godek2 jugak tgk sape la yg duk baca blog saya..sambil tu cek la jugak keyword apa yg dorg gune..tetiba ternampak..ehh..blog erni suraya..ini kalo dah search by name haruslah org itu kenal saya..dah tentu kawan2 saya dolu2..atau pun budak opis..sebelum ni keyword yg paling banyak org guna ialah cara nak deco bilik anak..n kalo search by name pun..dorg akan gunakan erni aziz..kalo yg gunakan keyword erni aziz tu..haruslah teman2 blogger yg nyinggah membaca di blog saya kerana di profile blogspot saya gunakan nama erni aziz..ada tatau nak merapu meraban apa dahhh..kang saya sambung lg di entry akan dtg..babaiii..




No comments:

Post a Comment