Wednesday, April 10, 2013

Amir Ashrof @ 14 month

Assalamualaikum 

Fuhh fuhhh fuhhh....berabuknye belog saya ini..sibuk dengan urusan pejabat..terlalu banyak benda yg nak dikejar sehingga nak menulis di sini pun x sempat..alhamdulillah...amir ashrof kini sudahpun berusia setahun 3 bulan..aik?tapi naper title entry tulis 14 month?sbb saya nak bgtau..budak kecit ni dapat kaki masa umur 14 bulan. sedikit lambat dr abg dan kakak..takper la...janji anak ibu sihat..sebulan dua ni anak-anak mmg x sihat...asyik duk berulang alik klinik utk ambik neb...batuk x hilang2..penyudahnye saya bg anak2 makan scot emulsion..bia bdn jadi kuat sket..:)lama x update perkembangan mata ashrof..apa yg saya boleh katakan..2nd visit ke kc chu bulan 2 hari tu..mata ashrof makin stabill..doc pun quite impress tgk perkembangan mata dia..cumanya doc still sebut operate..doc kater..once mata dah betul2 stabil..kita operate..tapinya ibu malas ambik port lagi bab operate sbb nak tumpu pada eye patching n pakai spek..andaikata satu hari nanti doc kate operate..baru kita pk..hihihi..bab spek ashrof..alhamdulillah...klinik kc chu yg tolong orderkan n pos sampai ke rumah..harga pun murah sket compare to tomato glasses..yg penting bebi selesa pakai sbb ringan dan selamat..sebelum saya stop..saya tepek beberapa keping gambar ashrof..till next update...babaiiii










1 comment:

  1. Akak,

    Maaf nak tanya mata ashrof rabun dari lahir ke kak? Semoga Allah elokkan penglihatan Ashrof. It must be hard for him to adapt to the treatment but InsyaAllah hero will always survive. :) Aunty doakan yang elok2 utk ashrof.

    ReplyDelete