Friday, January 3, 2014

Pappa rich

Assalamualaikum 

Ini entry tahun lepas..saya nge encik suami kan suka makan2..memandangkan hujung tahun kan musim tengkujuh..so anak tekak laki bini asyik la duk zikir nak roti stim..penyudahnya balik kerja singganh dating sini sat..mana lagik..PAPPA RICH laa..Rasanya ramai yg dah slalu gi sini..jom layan gambo je la..


Asam laksa..kuah sedikit manis..laksa out..mcm kunyah getah lak rasa..tp sebab x mo membazir..gigih la telan..


Cendol..pun out jugak..santan dia rasa mcm..erk?tatau cemana nak describe di sini..so..pasni kalu mai sini..toksah la order cendol..


Ini pilihan minuman..erm..bile ntah saya pi lagi sini..kali ni x mo order cendol..encik suami order kopi ice..utk saya dia orderkan chocolate ice..supaya bini x bebel..dok sedak dok sedak..kakakaka


Roti kukus encik suami..ini SEDAK okehhh


Yg ini..saya punye..Nan and curry..nyummehh..sedak sedakkk

  
Last but not least..DIMSUM...saya punye jugak..hikhikhik..

Agak2 nak try..korg google je la..bersepah PAPPA RICH ni..ok..till next entry


No comments:

Post a Comment