Wednesday, January 15, 2014

Ujian tahun baru..

Assalamualaikum 

Permulaan tahun baru yg penuh dengan dugaan..Saya tahu..TUHAN tidak akan skali kali menguji hambanya lebih drpd kemampuan..belum reda memikirkan tentang Amir Ashrof..satu lagi ujian DIA turunkan..Pembantu rumah saya sudah 3 hari demam..makan tak..minum pun tak..mcm tu la keadaan dia sejak suaminya meninggal..akhirnya..ptg isnin..dia menyuarakan hasrat utk pulang ke Indonesia..Sungguh..saya redhooo..andai itu yg terbaik..kerana kepala saya sudah sarat..sudah tidak ada ruang untuk saya memikirkan tentang org lain selain drpd Amir Ashrof..Tiket sudah pun saya beli..skrg saya cuma memikirkan mcm mana Amir Ashrof..bolehkah orang lain menjaga dia..tolong pakaikan spek..buatkan eye patching..Harap2 Amir Ashrof betah tinggal bersama dengan kakak Lina minggu depan..Ya Allah..permudahkanlah urusan kami..


No comments:

Post a Comment