Tuesday, December 16, 2014

Amir Ashrof: After Eye Surgery

Assalamualaikum 

 

Masih ingatkah lagi dengan entry saya tentang eye surgery ashrof..maaf..saya mengambil masa yg lama untuk sambung ke entry yg seterusnya..baru berpeluang mengedit gambar dan mengarang..Mcm mana perasaan saya selepas surgery?lega..lega sebab ashrof nampak ok..walaupun mata merah mcm darah..tapi ashrof tak menangis..paling penting ashrof x muntah..tapi saya x perlu risau kerana hotel tempat saya menginap dekat benar dengan hospital ashrof..nak tanak saya terpaksa berkampung di Cititel selama 4 hari..tunggu ashrof betul2 sehat..bimbang kalau di rumah nanti dia asyik main dengan kakak abang..duduk sorang dekat hotel ni mmg dia betul2 rehat..makan..main sket2 dan tidur..


Malam..hari yg sama selepas eye surgery..alhamdulillah...ashrof sgt2 behave..ibu kagum sangat-sangat dengan semangat kamu sayang..ashrof paham bila saya cakap dia x boleh gosok mata..gosok mata..air masuk mata..mmg dilarang sama skali..mmg saya x mandikan ashrof..saya cuma lap-lap je bdn ashrof..bayangkan keadaan tu akan berterusan sehingga hari ke 12..tapi idokla x mandi 12 hari...hahahhaa..


Bayangkan mcm mana saya tidur..believe me or not..malam pertama mmg saya tak tidoo..cover mata yg doc bagi terlalu besar utk ashrof..memandangkan ashrof pun nampak x selesa ada benda tu..saya dan suami sepakat sama-sama la berjaga tgk ashrof..takut sgt kalau dia gosok mata..dah mcm zombie lak aku..mmg weng kepala..esok kena jumpa doc utk folllow up...till next entry..tata


No comments:

Post a Comment