Friday, May 20, 2016

Big Bad Wolf 2015

Assalamualaikum

Last year saya berpeluang bawa anak-anak ke Big Bad Wolf..rasanya ni 1st experience utk Yusuf & Ashrof and 2nd experience utk Aeishah...kebetulan time ni saya masih lagi on maternity leave..so ambik la peluang ni hangkut budak2 mai sini..Pustakawan dan Book Fair berpisah tiada...saja je saya nak anak-anak rasa sendiri cemana seronoknya pilih buku sendiri..Masa mula-mula masuk..anak-anak biasa je..yg dia nampak tempat main tu jelaaa...tp bila dah pi kat tempat buku kanak-kanak tu..haaa ko...baru nampak teruju...masing2 sibuk duk pilih buku yg dorg suka...Yusuf x abis-abis nge buku dinasor...yg si Ashrof..buku truck..kakak mcm biasa laa..buku gurl-gurl gitu..utk amir ashrof..mostly buku yg saya pilih ialah buku hardcover...sesuai utk age dia n tahan lasak le sket..kalo buku yg biasa tu kang kejap je dah koyak..lagi satu saya akan make sure buku yg anak2 pilih tu siap ada aktiviti skali..contohnye buku tu comes with origami..ada kad yg buleh cantum2 utk bentuk dinasor..or utk jadi sebijik truck..seriously mmg berbaloi2 beli time nii..buku hardcover buleh dpt paling murah rm8..paling mahal pun takat rm20 or 25..so korg yg ada anak-anak tu..bawak le anak-anak mai sini...x kesah nak pi time bila..sbb BBW ni bukak 24 jam..previous ye i ollsss pi kul 2 pagi youu..x ngantok pun...org buleh tahan ramai jugakk...


Tuan tanah kedaung dan anak-anak...

Poster

ok...sblm end entry ni nak bgtau..tu..baca iklan atas nii...so sesapa yg nak pi buleh la pi ye...kla...till next entry....babai..


No comments:

Post a Comment