Thursday, May 12, 2016

Jalan-jalan 2015: Cameron Highland Day 1

Assalamualaikum 

Cerita ni sepatutnya saya up tahun lepas..tapi tahun lepas mmg saya kurang sangat2 blogging..dengan keadaan kesihatan tak menentu ditambah lagi dengan kerja yg banyak..mmg x sempat nak update cerita jalan2 tahun lepas..Ini kira family trip laaa...tempat feveret my parent..Cameron Highland..kami pi sini sblm bermula cuti skolah..gi hari jumaat..ahad dah balik..

On d way ke CH..berhenti makan sat..mcm2 bekal laa kiteorg buat..egg and tuna sandwich..mama siap buat gulai ayam..tp tu utk makan kat aparment di CH nanti..sila abaikan muka saya..time ni rasanya saya dah 3 bulan kot..morning sickness dah slowly hilang..


Untuk percutian kali ni kami menginap di Star Regency Hotel..Ambik apartment 3 bilik..okla...sbb sblm ni masa family trip dengan belah2 trg pun stay sini..yg best nye dekat dgn pasar malam Brinchang..menapak je dah sampai..memandangkan dekat..ko asik la beli jagung bako laa..tempura sayur laaa..itu je la kije ko..


Budak2 kemain suke..ye la..dpt pi ramai2..meriah...cuaca kat atas ni still sejuk lagi..ingatkan bila dah byk sgt tarah bukit sana sini sejuk tu kurang le..rupenye...ya ammmpunnn..sejukkknye....


Hari pertama sampai...kami x ke mana-mana pun...kakak saya n mama mmg berjalan..pi makan eskrim stoberi laaaa.. ape laaaa...saya nge encik suami just duduk kat apartment buat taik mata..hahahhahaaa....malam pun x pi mana2 kecuali pi pasar malam je...sbbnye mama dah siap masak nasik bagai...soo..esok baru kite start jalan-jalan okeh..jalan2 kat mana?saya sambung entry lepas ni...sbb saya sendiri dah tak ingat...nak kena tgk balik dlm instagram..baru buleh update sini..okla..till next entry..babaiii

No comments:

Post a Comment