Tuesday, October 18, 2016

DIGI new postpaid plan

Assalamualaikum

Hari ni nak cerita pasal line phone..sebelum ni saya pakai prepaid...org lain semua dah pakai postpaid (line)..ko yg dah koje ni pun duk la prepaid manjang...mcm zaman belajo pulak haku ghase..dr dulu saya mmg pakai celcom..paling hebak pun top up rm50...kaya sgt dah rasa time tu kalo dpt topak rm50..miahahahaha...skrg saya dah tukar plan..ambik postpaid pulak...sama jugak..celcom..menten no sama...baru2 ni time duk belek FB..skali melintas laaa iklan postpaid DIGI..eh eh eh..mcm menarik je...skrg saya pakai pakej postpaid celcom yg rm38..dapat laa data 3GB..bil slalu around 40 hengget...paling hebat pun 43rm..miahahahaha..tapi sejak line tenet kat opis..mcm siput..ibarat duduk dalam gua tempurung..pehtu kat ghumah...internet pun sama..siput punye lembab pun kalah...makanya data haku yg 3GB tu selama ni ghase mcm cukup..tetibe jadi x cukup..cisssss...skali melintas pulak iklan hantu kuning ni..mau tak teruja aku menengoknye...haihhhhhhhhh

 hah..tengok ni...

bulan2 rm50
dapat 10GB internet
deyy...baca kat atas laaa...semua dah ade..tinggei nak baca je...
selain drpd plan kat atas ni...ada byk lagi plan yg dorg offer..tinggal ko sanggup nak bayo ke idok..itu je..

so korg ghase cemana...agak2 ok x?sape2 yg terer bab2 line phone ni..buleh la tinggei komen ye..share le apa yg patut..berbaloi ke idok..kalo ade yg ghase nak beralih arah ke DIGI..korg klik la link bowoh ni ye..
DIGI

okla...till next entry..babai



No comments:

Post a Comment