Friday, October 28, 2016

Suri Hati Mr Pilot

Assalamualaikum

Yeaayyyyyy!!!Its Fridayyyy babehhhhh..aku pun tatau pesal laa setiap kali hari jumaat jeee semangat kerja tu lain mcm sket..semangat sungguh..mungkin sbb esok coti 2 hari kan...tu semangat luarbiasa jekk..by the time tiba hari ahad je..ko mcm..ehh..esok dah koje ke?aiiseeeehhhh...

 

lunch td aku x pi mana2..kebetulan time pi dewan pg td dorg kasi meehon..so bagus aku duk opis...makan meehon sambil layan movie..lagipun ari ni rehat lama...buleh laa layan movie..aku dah lama tingin nak tgk cite Suri Hati Mr Pilot..sejak menghala kertu ni...jarang beno dah tgk tivi..kalo si eishah citer..ibu..ibu tau x ejazz bla bla blaa...deyyyy..sape ejazz??lawyer??majistret..ibu ko tatau nakk oii...sbb ibu ko tak tgk tibi...aku penah tgk cite ni baper kali je..itu pun sket2..x pernah tgk dr awal sampai abis....meh baca sket sinopsis cite dia memandangkan aku sendiri pun tatau awal cite cemana..

Neelofa

Pertemuan Ejaz (Mr. Pilot) dan Warda membuka semula lembaran kisah dua tahun lalu. Peristiwa yang menyebabkan Warda dibuang keluarga atas kebodohan sendiri yang terlalu taasub dengan cinta Muslim!

Getar yang hadir buat jiwa Warda dan Ejaz kalut sendiri. Ejaz diasak cemburu dengan kehadiran Daniel dan Razif yang turut menyimpan perasaan istimewa pada Warda. Akhirnya dia nekad untuk mengahwini Warda.

Perkahwinan yang terbina mula menimbulkan bibit cinta di hati mereka. Namun tika bahagia berada di puncak, Muslim kembali menuntut cinta. Inara mula menyusun rencana. Ejaz mula diburu curiga. Hubungan yang retak menanti belah akhirnya runtuh saat satu kemalangan menimpa Ejaz dan meragut pergi semua impian dan cintanya buat Warda dan dunia penerbangan.

Masih adakah lagi bahagia buat mereka? Layakkah Warda menjadi suri hati buat Mr. Pilotnya? Atau akan menjadi racun berbisa pada kebahagiaan Ejaz?
 
Bile tgk cerita ni..baru laa aku tau cemana rupa paras Fattah Amin ni...ooo..ini rupenye Fattah Amin..cerita ni tiap2 hari isnin-sampai khamis..pukul 10 mlm yooo...mmg idok lee aku tgk..ntah2 dah terbongkang tido kepenatan..ini pun tertengok sbb ada ulangan weekend..kalo x..mmg x de laa aku tau kewujudan citer ni gamoknye...bila tgk citer ni..aku mcm...adoii...depa ni x de citer lain dah kaa nak buat...lepas bomba pilot pulak..ari tu playboy..ustaz pun udah...bilenye pulak ko nak buat cite pasal pusatakwan..kot nak buat buleh jugak aku kongsi real story cemana kesah pustakawan melayan karenah student plak..eh ko dah kenapa?tadi baru ko komplen bab ni..ni ko pun nak jugak..eh ehh ehh...tadi aku baru sudah tgk episod yg latest...tp mcm buleh agak je next episod..mcm..sblm2 nii jugak le...ko reka2 pasal ko gugur..padahal anak tu ade je..ending mayb ko akan berbaik pun kat epot jugek..sbb dulu pun ko jumpa asik dekat epot kan..ni aku agak je laaaaaaa...nak tau kesudahan cemana..tgk je laa next week..anak dara aku kate next week abis cite nii..so meh laa kite pakat tgk..korg tgk laa dulu ye..aku layan kat kepala bergetar je laa..nak tgk mmg x dan...nak tanak tgk yg ulangan je lahh..kla..sekian pok pek ari ni..till next entry...babaiiii  

p/s: kot ade yg senasib mcm aku...x leh nak layan hari biasa..buleh la tgk ulangan kat sini ye..


2 comments: