Thursday, January 12, 2017

Melaka Kitchen Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum

Hari ni nak share satu kedai makan berdekatan dengan kedai makan mak saya..Melaka Kitchen. Kebetulan ari tu aboh ajak saya makan nasi ayam kat sini..sedap katanya..memandangkan blog pun dah sendu x de cite apa..moh le kita try test..buleh jugak jadi bahan utk post dlm blog..😇😇😇😇


Melaka Kitchen Seksyen 9 Bandar Baru Bangi
Address: No. 32, MEDAN PB 3A, SEKSYEN 9, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia
Phone: +60 19-381 6422
Hours: 
Open today · 11:30AM–11PM

Gambar: google

Jom tgk apa yg saya order untuk hari tu..memandangkan aboh kata nasi ayam dia sedap..maka saya telah pun mengorder nasi ayam pasu dan utk minuman..saya pilih lai chee kang..

 

Lai chee kang ice

Lai chee kang dia mmg terbaik..x kedekut dengan segala mak nenek yg ada dlm tu..nak kata manis sgt pun idok..saya bg 5 ★★★★★ Harga utk satu mangkuk lai chee kang ini ialah rm,4.50

 

Nasi Ayam Pasu

Gambo nasi lupa pulak nak ambik..tp jgn risau..rupa paras nasik ayam dia sama kaler dgn nasik ayam lain..kaler kuning ye..nasik mmg terbaik..lembut..cukup rasa..part ayam..ayam tu rasanya dia bakar dlm tempayan besar..tp rempah kat ayam tu mmg cukup rasa..part sambal..yg ni lain sket dr nasik ayam biasa..dia ada pairkan sambal nasik ayam dengan sambal mcm air asam gitu..pedas dan sedap..part ni je la yg aku rasa ada kelainan dekat nasi ayam pasu nii..yg pasti..nasi ayam dia..terbaikkkkkk...saya bagi 5 ★★★★★ korg wajib cuba..

kla...itu je kot nak share hari ni..lenkali kalau try test tempat makan lain..aku tepek laa sini lagi ye...till next entry...babaiiii

No comments:

Post a Comment