Tuesday, June 6, 2017

Meatball Mat Bulat, Seksyen 3 Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum


Aku rasa meatball ni dah lama org duk sebut-sebut..yg aku penah baca..org kata dekat seksyen 8 Bangi..so everytime aku melintas situ dgn encik suami..aku hanya memandang sendu 😭😭😭😭😭😭..sambil duk pk bila nak singgah makan situ πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜–..sampai la ada satu malam tu encik suami suami ajak aku pi makan dekat tempat parking seksyen 3..sebelah proton seksyen 3..mcm biasa..dia order nasik..nasik goreng kambing..time ni laa aku nampak..ehh mat bulat ada kat sini lahh...so apa lagik...order laa set yg 5 ketul..dia ada mcm2 set ye..paling byk 9 ketul x silap aku..Meatball dia besar, mmg rasa daging la...bukan lemak 😜😜😜😜😜dan dtg skali dengan mashed potato yang lemak berkrim...amacam?terliur x πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹?hahahah..pakej yg mahal sket dorg ada bagi roti..mcm garlic bread gitu...roti sekeping je..harga aku dah lupa la pulak...tp korg bleh google..sbb merata ada meatball ni...kla..till next entry..tata...

No comments:

Post a Comment