Friday, June 9, 2017

Renew Lesen Memandu Pakai MYEG

Assalamualaikum

 

 "makin kertu makin byk benda aku lupa..arini tetibe rasa nak tgk lesen memandu sbb smlm besday aku..makkk ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ lesen aku mati last year time sebeday aku..maksudnye dah setahun aku x renew..takut punye pasal aku pun bukak myeg..rasa penah ada bukak akaun kat myeg..login mcm biasa..renew and buat payment.tergerak ati nak cek maklumat peribadi..skali tgk semua bukan maklumat aku dlm tu..ko pustakawan..tetibe jadi lecturer..pening pk kot kang lesen aku x sampai naya laa weh..akaun sape plak aku masuk ni..skali ternampak chat now kat web myeg..x sangka bleh chat live.setle masalah aku..skrg ko duk je diam2 tunggu lesen sampai umah.sambil tu doa byk2 jgn le abg trafik ke polis ke tibe2 nak tahan berkenalan nge ko..naya je ๐Ÿ˜๐Ÿ˜#clumsyme "

Makin berumur ni makin byk mender aku lupa..salah satunya ialah bab lesen..aku dengan konfiden nye ckp lesen aku lambat lagi mati..skali ambik ko..nak pengsan rasa bila tgk dah setahun mati..sib baik laaa pak polisi x tahan aku weii..nak pi JPJ mcm malu le pulak weii..kot la kena sound ke apa kan..penyudah aku buat pakai MYEG..sblm ni aku dah penah register..tp aku x penah lagi renew online..so dgn konfiden aku sign in...pastu terus bayo...skali kuar detail etc..bukan akaun aku ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ.. cuak punya pasal aku live chat kat situ..bgtau masalah aku..sib baik dia kata..dia pos ikut detailed aku masuk masa renew lesen td le...lega....

Moral of the story..jgn ambik ringan dgn semua benda..lagi satu..jgn panik..bila panik..semua benda ko buat bleh jd salah..hihuhi..klaa..till next entry..

No comments:

Post a Comment