Tuesday, November 7, 2017

Shopping sambil dapat CASHBACK

Assalamualaikum

Hari ni aku nak share satu benda yg menarik kat korg..sesuai laa utk sesapa yg suka shopping online..booking hotel online..pendek kate semua yg online laaa..Mcm aku..aku suka shopping brg kat lazada..and aku jugak suka check in check out hotel..korang nak x..bila korg shopping..korang dapat balik cashback kat korg..haa...kalau nak...apa yg korang perlu buat memula ialah..klink link yg aku bg nii..


korang kena sign up dulu...then..every time ko nak beli brg dr lazada ke..nak booking hotel pakai agoda or booking.com ke...korang kena masuk ke web SHOPBACK dulu..


 Ni kalau korg pakai apps...see..mcm2 ada dalam ni..FAVE..LAZADA..EXPEDIA..each shop akan bg beberapa percent cashback bila korg buat pembelian melalui shopback..Nampak tak my total cashback tu?haa...tu la dia cashback yg ada dalam akaun aku..ada yg bleh redeem dah..ada yg kena tunggu sampai dateline..



 haaa..yg ni semua cashback yg on the way utk di redeem..bertabahlah menunggu ye...tapi sapa nak bg pitih camni weii..ko beli..ko dpt balik duit..walaupun sket..hahhaa...aku suke booking hotel...sbb byk sket cashback yg aku bleh dpt..kalau beli brg dekat lazada kadang dpt laa cashback rm 2 rm3..jadi laaaa...sket sket..kalu kumpul lama-lama jadi banyak jugok..
  

 yg bleh redeem baru rm13.25..yg lain masih pending..lupa nak bgtau korg...nanti korg bleh share link korg and invite member-member utk shopping thru shopback..nanti bila kwn korg dah start membeli n guna shopback..korang akan dpt bonus rm5 tuu..satu kepala rm5 ye...so apa lagi...meh laa register..klik dekat link yg aku bg tu..sama2 laa kita ngumpul duit yeee...till next entry..babaiii..



No comments:

Post a Comment