Tuesday, March 5, 2019

Agen Perodua Terbaik Di Selangor



Image result for myvi 2019

Assalamualaikum

Hari ni aku nak share dengan korang-korang yg tgh plan nak beli kereta perodua laaaaaa....korang dah semestinya nak cari agen yg terbaik kan..maksud aku...servis cepat...serba serbi cepat la...haaa meh aku rekemen dekat korang..last year aku ada submit loan utk beli kereta myvi...agen ni kawan aku si pinas tong teng yg rekemen..tapi mmg terbaik la...zaman skrg ni..ko x yah nak turun jumpa face to face...ko whatsapp je...bg semua dokumen utk beli kereta..mcm slip gaji, ic dan sebagainya...nanti...agen ko tu akan uruskan semua tentang loan....bg aku agen aku ni mmg tip top laaa..gigih dia tolong sedaya upaya client dia utk dptkan interest rate terendah dr bank..n seboleh-bolehnya dia akan cuba laa kan supaya loan tu lulus...tp kalo ko mmg dah byk komitment..mohon sedo diri laa sket..jgn loan tak lulus ko nak hamun agen pulak ye...yg pastiiii..servis dia mmg pantas dan terbaikkkkkkkk...dengan agen mana aku beli kete hari tu????
0175151705

Tunggu ape lagi...sila la whatsapp dia kalau korang nak beli kereta ye...seriously xkan mengecewakan korg..kla..till next entry..tata

No comments:

Post a Comment