Friday, July 3, 2020

Salaza & Sons Bike Cafe Batu Buruk, Kuala Terengganu

Assalamualaikum

Ni entry dah basi...kebiasaanya kalau balik Trg..pakcik aku slalu la ajak ngopi malam-malam..makan-makan ke...kali ni dia ajak kiteorg berdua pi Batu Buruk...budak-budak kalau dekat Trg ni ko nak keluar berdua mmg x de masalah..sbb dorg sibuk main kan...so kita nak keluar pun dorg tak heran...ni kira 1st time laaa aku mai kedai ni...


Kiosk 1,2,3 & 4,Tmn Awam Batu Buruk, 20400 Kuala Terengganu, Terengganu
09-628 4004


deko dlm kedaii...aku suka..sbb santai gitu..dah le kedai dia dekat pantai kan...nyaman jee rasa...ewaahhh


Aku order Nasi butter chicken..now korg tau la pesal aku gemsssss...sbb pagi petang siang malam ko pulun makan nasi..jgn tanya aku bab harga sbb aku x bayar..so aku tak tau harga sepinggan berapa...kalau tanya aku..sedap ke tak..jawapan dia SEDAP..portion dia pun besar...jenuh jugak laa nak habiskan..ayam dia besar gabak weii...banyak pulak tu...huhuhu...dia pun sos butter tuuu cenggini 👍👍👍👍👍

Yang ni pakcik aku order...aku tatau apa rasa dia..tapi mcm tempting lak aku tgk...siap ada roti bagai..bhahaha

  Last but not least....encik suami mcm biasa laa...Asik la Aglio olio dia..yg ni pun sedakk jugak..nampak tak tu..x kedekut seafood kan...portion pun besar..jenuh jugak la nak habiskan...

Takat ni yg aku try western2 je la..lain aku tak try lagi..kot korang mai trg..korg boleh la try makan sini..kla..till next entry....tata...

No comments:

Post a Comment