Thursday, July 2, 2020

Black Canyon IOI City Mall

Assalamualaikum

Setakat PKPP ni..dah 2 kali encik suami ajak aku lunch sini....menu ni la yg dia asik duk repeat 2 hari tu..sebelum ni aku pernah dtg sini dengan kawan-kawan..tapi tak pernah la pulak aku order nasi lauk-lauk ni..biasanya aku order lunch set..mcm nasi goreng skali dengan air ke...tapi kali ni menu encik suami yg pilih..katanya ada benda yg dia suka nak suruh aku rasa..soo...letss jommsssss

Black Canyon Malaysia - Coffee Shop - Kuala Lumpur, Malaysia - 5 ...

Black Canyon


BC Iced Coffee

Air kita order satu je ye...satu cawan ni pun dah cukup besar share dua orang..harga satu cawan ni dalam RM11.24..bg aku rasa coffee dia okla...x terlalu kuat coffee dia..aku bukan penggemar coffee...dan aku x boleh minum coffee yg terlalu kuat...pening nanti..tapi air ni rasa coffee dia just nice...korang kena try..



Mango salad..dalam bahasa mudah dia..kerabu mangga laa..bhahaha..kerabu mangga dia lain dr chicken rice shop..nampak x kacang gajus dia..bersepah kan....dapp dapp dapp...harga sepinggan kerabu mangga ialah 10.27..


Omellete Minced Chicken

Yang ni serious sedap weii..aku x tipu...ye aku tau..mesti korang kata elehh..takat telur dadar pun nak order ke..kat rumah pun bleh bikin..ye..mmg bleh bikin..tapi telur dadar ni bukan kaleng-kaleng weiii....telur dadar ni ada ayam dan sebagainya kat dalam..mmg sedap dan mengenyangkan laa bila ko gu kan dgn nasi...harga sepinggan omellete minced chicken ni ialah rm 9.91.


Chicken Green Curry

Finally...ini rupanya yg encik suami nak aku rasa...katanya 1st time dia makan...sedapppnya...tu yang gigih dia angkut aku mai sini semata nak ajak makan ni...Harga semangkuk chicken green curry ni ialah RM13.11. Kuah dia kaler hijau sket...dekat dlm ada potongan kecil ayam dan terung kecik2 tu..nak kata pedas sgt x de laa terlalu pedas..pedas-pedas manja je laahh...aku pernah rasa green curry Absalute Thai..tak bleh beat laaa green curry Black Canyon sbb Absalute Thai punye green curry mcm kurma ayam dan pedasss..huhuhu..

Kalau korang tanya aku sedap ke tak Black Canyon ni..aku x boleh la nak komen kata semua sedap..sbb aku x pernah rasa semua menu..tapi kalo korang tanya aku sedap ke x menu yg aku order ni..bg aku sedap dan portion dia pun cukup utk 2 org makan..Eh lupa nak bgtau..nasi dia sepinggan RM4.16..memula nasi sampai aku mcm biar betul...sketnya nasi...tapi bila dah makan sebenarnya cukup je...bhahaha..klaaa..till next entry...tata...



No comments:

Post a Comment