Thursday, July 16, 2020

Empire Sushi

Assalamualaikum


Masa check in di Shaftbury Putrajaya hari tu..tekak ni tatau la pesal tetiba buat hal teringin nak makan sushi...tetiba terus teringat dekat Alamanda ada Empire Sushi..nak pi Susi King mmg idok le kan..mahei beno...dah la kitaorg ni ramai..satu lagi aku mmg x plan nak bawak budak dine in dekat luar..maklum laaa.. COVID pun x setle lagi..so aku x mau ambik risiko...so..kita tapau dekat Empire Sushi je lahh...



Salmon rm2.20.. Salmon grill cheese rm2.20 dan tamago rm 1.10

Aku cukup suka dgn salmon...so salmon mmg wajib beli laaa....budak-budak semua dia tibai...so x kesah laaa beli apa pun dorang telan je..


Salmon maki rm2.00.. tamago maki rm1.30.. egg mayo maki rm1.30 dan  mentai tamago rm1.90..

Yg bulat-bulat tu sebenarnya panjang...seketul panjang..tapi aku dah potong...jadi la bulat-bulat mcm size kat kedai..bhahaha..kalau korang tanya aku...sedak ke...bg aku sedap dan murah laa compare ko gi makan dekat Sushi King or Nippon Sushi..pilihan pun byk..ko pilih je laa apa yg ko nak ikut selera tekak masing-masing...huhu..klaa....till next entry...tata..


No comments:

Post a Comment